RSS     
Pozitivnim pristupom do vitkosti
Kad pomisle na dijetu, većina ljudi padne u depru, a znamo da svaki posao donosi bolje rezultate ako ga prati entuzijazam. Također, da bi bile uspješne, dijete su uglavnom dugotrajne, pa bez motivacije uglavnom možete računati na brzo odustajanje. Ljudi koji pokušavaju smršavjeti nerijetko su skloniji stavu da je čaša poluprazna nego da je polupuna, pa vjerujemo kako će savjeti psihologa o izgradnji pozitivnog načina razmišljanja pomoći gotovo koliko i dijetni režim. Umjesto da se prepustite... opširnije
Planiranje obroka i napast zvana slatkiši
Pet je sati poslijepodne i zadovoljno izlazite iz ureda ponosni na sebe što se do sada doručkovali, za ručak pojeli nešto s vrlo malo kalorija i sigurni ste u to da ćete za večeru imati lagani, hranjivi obrok. Ako tako nastavite, za mjesec dana uspjet ćete u svojim namjerama da "stešete" nekoliko kilograma viška. No, onda se dogodi nešto neočekivano – u hladnjaku vas dočeka komad slasne torte – i tada sve pada u vodu, a još niste ni večerali. Nije stvar u tome da ni po koju cijenu ne smijete... opširnije
Osam savjeta za gubitak masnoće
Malo tko želi izgledati kao body-builder, no jedna od stvari koju su oni savladali bolje od drugih je topljenje masti. Naravno, u njihovom svijetu primjenjuju se i opasne i zabranjene metode, no mi ćemo se ovoga puta ograničiti samo na nekoliko jednostavnih i prirodnih načina na koje možete ubrzati topljenje masti. Gotovo svi koji započnu program koji objedinjuje fitness i dijetu osim zdravstvenog elementa na umu imaju i poboljšanje izgleda, pa se nerijetko temeljni ciljevi body-buildera... opširnije
Kad je dan loš i samo vam se jede
Ponekad sve ide tako prirodno i bez ikakvih problema. No, ima i dana kada naprosto žudite za sendvičem ili kolačima, kada ne možete suspregnuti glad i kada vam se ne da uopće pomaknuti iz naslonjača. Jedna od tajni uspješnog mršavljenja svakako je naučiti se nositi s negativnim mislima i žudnjom za hranom. Glad je samo jedan od razloga zašto jedemo. Ostali mogu biti stres, dosada, prizor ili miris pripremane hrane, društvene prigode, samoća, jednostavna navika... Ponekad... opširnije
Deset načina da sačuvate vitkost
Bez obzira jeste li usred mršavljenja ili ste već dostigli željenu težinu, važno je znati da je možda najteži posao u procesu mršavljenja ne udebljati se ponovo. Ukratko, od odluke da ćete smršavjeti, pa i nakon što stignete do željene težine, teško da ćete išta ozbiljno postići bez usvajanja i održavanja zdravog životnog stila, te periodične provjere zdravlja kod liječnika. Sve ovo bit će lakše budete li slijedili 10 jednostavnih savjeta. Motivacija: razni ljudi – razni motivi: neke motiviraju... opširnije
Dijeta – još pet čestih pogrešaka
Zakoni uspješnog i održivog mršavljenja su, manje-više poznati: treba jesti nekoliko malih obroka na dan, puno voća i povrća, ali ne izbjegavati niti masnoće, baviti se fizičkim aktivnostima. Međutim, unatoč tome što svi znamo što bi trebalo, neke greške činimo gotovo redovito. 1. Preskakanje doručka: od osoba koje žele smršavjeti, a preskaču doručak, nerijetko možemo čuti ''teoriju'' da bi bili još deblji kad bi jeli ujutro. Doručak mi otvara apetit pa onda osjećam glad tijekom cijeloga dana... opširnije
Tajna veza između spavanja i debljanja
Mislite da previše sati spavanja samo pridonosi debljanju? Zvuči logično, ali stručnjaci se s time ne bi složili i preporučili bi vam da svakako odspavate koliko god vam je potrebno. Logično je misliti da zbog spavanja sagorijevamo manje kalorija i time povećavamo rizik od debljanja, budući da tijelo "usporava" dok spavamo. Međutim, nekoliko recentnih istraživanja baca ozbiljne sumnje na ovakvu teoriju. Znanstvenici sa Sveučilišta Columbia proveli su istraživanje navika spavanja na 9.000 ljudi... opširnije