RSS     
Salata prije glavnog jela - manje kalorija

Jedna od mnogih prednosti povrća je i malo kalorija koje sadrži. Istraživanja su pokazala da konzumiranje salate prije glavnog jela može pomoći prilikom mršavljenja ili održavanja tjelesne težine.

Osobe koje pojedu tanjur blago začinjene salate prije jela, u organizam unesu i do 12 posto manje kalorija tijekom obroka.

Uživanjem u salati prije jela također ćete utažiti glad, što znači da ćete tijekom glavnog obroka pojesti manju količinu hrane. Bogatstvo vlakana i vode koje sadrži povrće, odgovorni su za osjećaj sitosti.

Osim što ćete na ovaj način skinuti koji kilogram, unijet ćete u organizma dnevnu preporučenu količinu svježeg povrća.

  Komentari  
  Vezani članci  
Ljepota ulazi i kroz usta
Iako smo svi čuli za uzrečicu "ono si što jedeš", rijetko o hrani razmišljamo kao o sredstvu za postizanje i održavanje ljepote i mladosti. Hrana i piće na ljepotu utječu dvostrano – s jedne strane hranimo kožu, a s druge nas strane užitak jedenja čini zadovoljnima i nasmijanima. Kad ovako postavimo stvari, možda će vas iznenaditi što smo sve uvrstili na popis hrane i pića koja su u dobrim odnosima s ljepotom: voda: puno čiste vode svakoga dana čini kožu mekom, zdravom i mladom... opširnije
Kako da brza hrana bude manje loša
Skoro svi smo ponekad u situaciji da moramo pojesti nešto na brzinu, s nogu. Najčešće posežemo za kioscima ili restoranima brze hrane, a mnogi od njih mame nas dodatnom uštedom vremena jer nude dostavu. Nije to preveliki problem ako je iznimka. No, ima i onih kojima su fast food specijaliteti jako draga hrana. Kojoj god skupini pripadali, pokušajte hranu iz fast food restorana svesti na što manju mjeru, a kad to ne možete, vjerujemo da će vam pomoći savjeti koji slijede. Polako jedite i slušajte... opširnije
Ženski problemi – kako ublažiti PMS
Većina žena pati od predmenstrualnog sindroma (PMS-a) oko 4 do 10 dana svakog mjeseca. Kod nekih od njih on može toliko utjecati na raspoloženje da su u stanju razumjeti motive serijskih ubojica ili razloge zbog kojih bi majka problematičnog tinejdžera odustala od njega i prodala ga u "bijelo roblje". Ponašanje ljudi oko vas koje u danima kada ste "normalni" prolazi potpuno nezapaženo, odjednom postaje nešto za što biste odredili smrtnu kaznu. U ovo čak spadaju i najmanje sitnice – kada netko... opširnije
Jeste li znali – zanimljive činjenice o hrani
Jeste li znali da, što je tamnija boja voća i povrća, u njima je u pravilu više vitamina, minerala i drugih hranjivih tvari. Saznajte još zanimljivih činjenica: avokado ne sadrži kolesterol, ali u njemu ima puno vitamina E, snažnog antioksidansa koji ujedno štiti srce. Osim toga, bogat je folnom kiselinom i kalijem. Za voće sadrži puno masnoća, ali većinom su to nezasićene masne kiseline koje su dobre za zdravlje. Rajčica u stvari spada u porodicu bobičastog voća, a u 16. stoljeću smatrala se... opširnije
Dijeta – još pet čestih pogrešaka
Zakoni uspješnog i održivog mršavljenja su, manje-više poznati: treba jesti nekoliko malih obroka na dan, puno voća i povrća, ali ne izbjegavati niti masnoće, baviti se fizičkim aktivnostima. Međutim, unatoč tome što svi znamo što bi trebalo, neke greške činimo gotovo redovito. 1. Preskakanje doručka: od osoba koje žele smršavjeti, a preskaču doručak, nerijetko možemo čuti ''teoriju'' da bi bili još deblji kad bi jeli ujutro. Doručak mi otvara apetit pa onda osjećam glad tijekom cijeloga dana... opširnije
  Arhiva