RSS     
Tjelesni znakovi koji odaju zavođenje
Brojni nesvjesni znakovi i geste tijelom igraju veliku ulogu u zavođenju te utječu na to kako doživljavamo i vidimo jedni druge. Saznajte kako izbjeći odbijanje suprotnog spola prije nego li kažete bok!



 
Većina stručnjaka slaže se u tome da je potrebno između 90 sekundi i četiri minute da bismo odlučili sviđa li nam se netko ili ne. Koliko god mislili da sve ovisi o duhovitosti i smislu za humor, to zapravo nije točno!
Na dojam o nekome većinom utječe govor tijela (55 posto), te ton, brzina i modulacija glasa (38 posto), a tek 7 posto otpada na ono što se govori.

Prije nego što bilo što izustimo, više od 80 posto prvog dojma o sebi dajemo pogledom, načinom hoda i držanjem. Iako ponekad često donosimo brzoplete prosude o nekome, bazirane uglavnom na instinktu, činjenica je da svaki detalj osobnosti vidljiv iz nečije pojave, držanja tijela i načina na koji se osoba kreće. 
 
POGLED

Kada razgovaramo s ljudima koje dobro ne poznajemo (na primjer, u poslovnim situacijama) naš pogled je usmjeren u sugovornikove oči i hrbat nosa. S prijateljima je situacija drugačija – Pogled se spušta ispod očiju i pomiče se u obliku trokuta – od oka do oka preko nosa i usta. 
 
Jednom kada dođe do zavođenja, trokut postaje sve veći i veći – proširuje se na dnu uključujući cijelo tijelo. Što je zavođenje intenzivnije, to je veći i kontakt očima, sve više vremena gledamo i u sugovornikova usta. 
 
ZRCALJENJE

Ono što razlikuje dobro zavođenje od upucavanja, koje je unaprijed osuđeno na neuspjeh, je da vas ništa neće spojiti bolje od kopiranja nečijih pokreta (kao u zrcalu). Ova teorija potvrđuje činjenicu da uglavnom volimo ljude koji su poput nas. Ako netko radi ono što i mi, osjećamo da je ta osoba na istoj razini i istog raspoloženja kao i mi. Pa ipak, i tu treba biti pažljiv – dozvoljeno je samo kopiranje pozitivnih kretnji i govora tijela, te se radije potrudite "uhvatiti" duh te osobe radije nego samo puke pokrete.
 
OBRVE

Kada prvi puta ugledamo nekoga tko nas privlači, naše obrve se automatski dignu i spuste. Stručnjaci čak smatraju da je to jedan od najprepoznatljivijih neverbalnih znakova kojim se služi čovjek.



USMJERAVANJE

Istražujte što rade njihove noge i ruke – obično ih nesvjesno okrećemo i usmjeravamo prema osobi koja nam se sviđa. Čak i ako ne postoji kontakt očima uvijek okrenite tijelo ili dio tijela (nogu, ruku, stopalo...) prema osobi koja vam se sviđa. Tako ćete dati znak da ste otvoreni i naklonjeni prema toj osobi.
 
TREPTANJE

Ako se netkome sviđa ono što vidi, zjenice mu postaju sve veće i veće, a usto i učestalost treptanja. Sviđa li vam se netko, tijekom razgovora povećajte broj treptaja – sviđate li se i vi toj osobi, nesvjesno će i ona sama pokušati uskladiti svoje treptaje s vašima. 
 
ZLATNO PRAVILO

Ne prosuđujte sviđate li se nekome na osnovu samo jednog od gore navedenih znakova. Sjedenje s prekriženim nogama ili rukama uglavnom se može protumačiti kao obrambena poza koja govori "Drži se dalje od mene". No, može također značiti i da vam je hladno, da ste imali naporan dan i slično.

Upamtite, ne brzajte sa zaključcima, radije sakupljajte znakove na hrpu – sakupite najmanje četiri znaka kojima će vam netko nesvjesno reći da mu se sviđate, prije nego posve povjerujete u njih. 

  Komentari  
  Vezani članci  
Govor tijela kojim zavodimo
U životinjskom svijetu pripreme za parenje mogu značiti borbu suparnika, ples, kočoperenje ili isticanje raskošnih boja kojima se reklamira plodnost. I mužjak i ženka govorom tijela podjednako daju do znanja kad su zainteresirani za suprotni spol, a ni mi, pripadnici ljudskog roda, nismo se previše odmaknuli od zavođenja odjećom, tijelom ili gestama. Antropolozi se i danas bave ulogom govora tijela u zavođenju, a jedan od njih, David Givens, izdao je knjigu "Love Signals" (Ljubavni signali), koja... opširnije
Što vaš parfem govori o vama?
Tvrdnja da parfem koji nosite otkriva vaš karakter može vam se učiniti nategnutom, ali francuski psiholozi tvrde da je upravo tako. Oni su parfeme podijelili u četiri velike grupe i prema tome odredili koji tip osobe voli određenu vrstu parfema. Ukoliko volite cvjetne note, spadate u veoma vesele i otvorene osobe, voćne note su rezervirane za tihe i povučene djevojke, a orijentalne za hrabre, dok su cvjetno-voćni mirisi najčešći izbor djevojaka nestalnog duha… Evo kako su to napravili francuski eksperti... opširnije
  Arhiva