RSS     
Redovito konzumiranje ribe protiv kolesterola

Eskimi su narod koji u svojoj prehrani ima zasigurno najviše masnoća. Ipak, rijetko koji Eskim pati od srčanih oboljenja. Zašto je tome tako? Njihova prehrana bogata je ribom iz hladnih mora, kao što su losos i skuša. Ove vrste ribe sadrže pregršt omega-3 masnih kiselina, koje reguliraju razinu kolesterola i drugih masnoća u krvi poznatih kao triglicerini, sprječavaju začepljenje arterija i teške glavobolje poput migrene, koja nastaje kao posljedica problema s krvotokom... 
 
Omega-3 masne kiseline najbolje je konzumirati u njihovom prirodnom obliku – u ribi te sjemenkama ili ulju lana. Kako biste dobili dovoljno potrebnih omega-3 masnih kiselina konzumirajte ove namirnice najmanje dva puta tjedno. Nekoliko vrsta ribe koje njima obiluju su: haringa, losos, sardine, inćuni, skuša...

Ne volite li ribu ili je pak nemate prilike često jesti, uzimajte njihove nadopune ili namirnice obogaćene omega-3 masnim kiselinama, kao što su ulja, kako biste spriječili moguća srčana oboljenja.

 

  Komentari  
  Vezani članci  
Nemasne kokice – savršena grickalica
Gledanje televizije i filmova na DVD-ima uobičajena su i omiljena zabava svugdje u svijetu. Grickalice su sastavni dio ovog rituala, posebno kad je riječ o odlučujućim utakmicama, omiljenim serijama i hit filmovima. Kokice su tradicionalna grickalica za ovakve prigode, no sastoje se od tri vrlo različita sastojka: jako zdravog kukuruza te ne baš zdravog ulja i vrlo nezdrave soli. Naravno, i sol i masnoće potrebni su ljudskom organizmu, ali u prosječnom pakiranju kokica i jednog i drugog ima u količinama... opširnije
Sam svoj ekspert za kolesterol
Kad govorimo u kontroli povišenog kolesterola, podjednako je važno koliko dugo je kolesterol bio povišen prije nego što je oboljeli nešto poduzeo, u kojim godinama je započelo liječenje, te u kojim granicama se kolesterol kreće. Naime, što duže je povišeni kolesterol u krvi prisutan i što je viši, to će ozbiljnije biti posljedice. Također treba znati kako regulacija kolesterola nije postupak kod kojeg se dođe liječniku, koji prepiše čarobne pilule, nego su potrebne korjenite promjene životnih... opširnije
Osam savjeta za gubitak masnoće
Malo tko želi izgledati kao body-builder, no jedna od stvari koju su oni savladali bolje od drugih je topljenje masti. Naravno, u njihovom svijetu primjenjuju se i opasne i zabranjene metode, no mi ćemo se ovoga puta ograničiti samo na nekoliko jednostavnih i prirodnih načina na koje možete ubrzati topljenje masti. Gotovo svi koji započnu program koji objedinjuje fitness i dijetu osim zdravstvenog elementa na umu imaju i poboljšanje izgleda, pa se nerijetko temeljni ciljevi body-buildera... opširnije
Hrana za mladolik i ljepši izgled
Koliko god bili svjesni toga da nećemo zauvijek biti mladi i da ne postoji izvor vječne mladosti, uvijek se trudimo što dulje održati mladolik i svjež izgled. Neki to čine na prirodan način – pravilnom prehranom, tjelovježbom, dok drugi, ako su te sreće da si to mogu i priuštiti, idu naoko jednostavnijim i bržim putem – pod nož. No, mladost leži gotovo na svakom uglu, tržnici, trgovini... Samo trebamo otvoriti oči i ubaciti u košaricu ono što će našem životu dati dodatnu kvalitetu i pokoju godinu... opširnije
Dijeta – još pet čestih pogrešaka
Zakoni uspješnog i održivog mršavljenja su, manje-više poznati: treba jesti nekoliko malih obroka na dan, puno voća i povrća, ali ne izbjegavati niti masnoće, baviti se fizičkim aktivnostima. Međutim, unatoč tome što svi znamo što bi trebalo, neke greške činimo gotovo redovito. 1. Preskakanje doručka: od osoba koje žele smršavjeti, a preskaču doručak, nerijetko možemo čuti ''teoriju'' da bi bili još deblji kad bi jeli ujutro. Doručak mi otvara apetit pa onda osjećam glad tijekom cijeloga dana... opširnije
  Arhiva