RSS     
Nemasne kokice – savršena grickalica
Gledanje televizije i filmova na DVD-ima uobičajena su i omiljena zabava svugdje u svijetu. Grickalice su sastavni dio ovog rituala, posebno kad je riječ o odlučujućim utakmicama, omiljenim serijama i hit filmovima.



Kokice su tradicionalna grickalica za ovakve prigode, no sastoje se od tri vrlo različita sastojka: jako zdravog kukuruza te ne baš zdravog ulja i vrlo nezdrave soli. Naravno, i sol i masnoće potrebni su ljudskom organizmu, ali u prosječnom pakiranju kokica i jednog i drugog ima u količinama koje znatno nadmašuju ukupne dnevne potrebe čovjeka. 

Šteta se odreći kokica samo jer smo ih navikli pripremati na nezdrav način. Gotove zdrave kokice pripremaju se na vrelom zraku, što nije metoda koju možete lako izvesti kod kuće (eventualno možete pokušati s pećnicom na vrući zrak, prema uputama na kraju ovog savjeta). 

Kokice sa štednjaka, pod poklopcem, svima su dostupno rješenje. Za početak, ako se bojite da će zagorjeti, pripremajte ih s manjom količinom masnoće, a poslije možete pokušati sasvim izbaciti masnoću. Tradicionalna priprema kokica u posudi, pod poklopcem, traži dosta masnoće samo zato što se koriste premale posude. 

Uzmite najveću posudu koju imate u kući, te je u vrlo tankom sloju namažite masnoćom (najlakše je komadićem maslaca ili margarina proći po dnu posude). Dok se ne izvještite, pecite male količine kukuruza u svakoj rundi, kako ne bi brzo napunile posudu i počele zagarati – ionako su kokice začas gotove, pa nije problem peći veće količine u nekoliko rundi. Možete ih vrlo malo zasoliti, ili posuti različitim začinima – češnjakom, mljevenom chili papričicom, začinskim travama, manjim količinama sira i sl. 

Prema nekim informacijama kokice se mogu ispeći i na limu u pećnici, također s minimalnim količinama masnoće ili čak potpuno bez masnoće. Nismo provjeravali ovu metodu, no u svakom slučaju, pećnica treba biti jako zagrijana, te dobro očišćena, jer će kokice po pećnici letjeti na sve strane. Preporučuje se pećnica na vrući zrak. 

Najnovija metoda za koju čujemo da je raširena među ljubiteljima zdrave prehrane, a koju također nismo provjeravali, je također pečenje u pećnici, ali tako da vrlo malu količinu kukuruza smjestite u tzv. Cooking Bag (plastična vrećica u kojoj se može peći hrana jer podnosi visoku temperaturu). Takve vrećice možete kupiti u skoro svakom bolje opskrbljenom marketu. Plastika od koje su načinjene Cooking Bgas najčešći je dio ambalaže gotovih ili polugotovih inudstrijskih jela koja se dovršavaju u pećnici bez vađenja iz ambalaže.

  Komentari  
  Vezani članci  
Oslić u foliji s mediteranskim umakom
Nutricionisti savjetuju da bismo barem jednom tjedno trebali jesti ribu, jer riječ je o izrazito zdravoj i korisnoj namirnici. Međutim, iako imamo prostranu obalu i mnoštvo ribe u Jadranu, istraživanja pokazuju da je konzumacija ribe u Hrvatskoj ispod europskog prosjeka... Riba najbolje ide u kombinaciji s drugim okusima Mediterana, pa smo stoga za ovaj put odlučili pripremiti oslić u foliji s mediteranskim umakom – ukusno i aromatično jelo priprema kojeg ne zahtijeva neku osobitu kulinarsku vještinu... opširnije
Osam savjeta za gubitak masnoće
Malo tko želi izgledati kao body-builder, no jedna od stvari koju su oni savladali bolje od drugih je topljenje masti. Naravno, u njihovom svijetu primjenjuju se i opasne i zabranjene metode, no mi ćemo se ovoga puta ograničiti samo na nekoliko jednostavnih i prirodnih načina na koje možete ubrzati topljenje masti. Gotovo svi koji započnu program koji objedinjuje fitness i dijetu osim zdravstvenog elementa na umu imaju i poboljšanje izgleda, pa se nerijetko temeljni ciljevi body-buildera... opširnije
Dijeta – još pet čestih pogrešaka
Zakoni uspješnog i održivog mršavljenja su, manje-više poznati: treba jesti nekoliko malih obroka na dan, puno voća i povrća, ali ne izbjegavati niti masnoće, baviti se fizičkim aktivnostima. Međutim, unatoč tome što svi znamo što bi trebalo, neke greške činimo gotovo redovito. 1. Preskakanje doručka: od osoba koje žele smršavjeti, a preskaču doručak, nerijetko možemo čuti ''teoriju'' da bi bili još deblji kad bi jeli ujutro. Doručak mi otvara apetit pa onda osjećam glad tijekom cijeloga dana... opširnije
Redovito konzumiranje ribe protiv kolesterola
Eskimi su narod koji u svojoj prehrani ima zasigurno najviše masnoća. Ipak, rijetko koji Eskim pati od srčanih oboljenja. Zašto je tome tako? Njihova prehrana bogata je ribom iz hladnih mora, kao što su losos i skuša. Ove vrste ribe sadrže pregršt omega-3 masnih kiselina, koje reguliraju razinu kolesterola i drugih masnoća u krvi poznatih kao triglicerini, sprječavaju začepljenje arterija i teške glavobolje poput migrene, koja nastaje kao posljedica... opširnije
Tri kupke za ljepše zimske dane
Voda je čudotvorni lijek kad god se osjećamo umorno i iscrpljeno – pomaže nam da se opustimo, zaboravimo na brige i napunimo energijom. Stoga, pretvorite svoj uobičajeni ritual kupanja u mali wellness ugođaj ovisno o raspoloženju. Kupka za energiju: kako biste vratili energiju svom iscrpljenom tijelu, pet minuta priije ulaska u kupku istrljajte tijelo rukavicom od prirodnih vlakana ili vlažnim ručnikom. Na taj način potaknut ćete cirkulaciju. Temperatura kupke neka maksimalno iznosi 34º C ili... opširnije
  Arhiva