RSS     
Ljepota ulazi i kroz usta



Iako smo svi čuli za uzrečicu "ono si što jedeš", rijetko o hrani razmišljamo kao o sredstvu za postizanje i održavanje ljepote i mladosti. Hrana i piće na ljepotu utječu dvostrano – s jedne strane hranimo kožu, a s druge nas strane užitak jedenja čini zadovoljnima i nasmijanima. Kad ovako postavimo stvari, možda će vas iznenaditi što smo sve uvrstili na popis hrane i pića koja su u dobrim odnosima s ljepotom: 

- voda: puno čiste vode svakoga dana čini kožu mekom, zdravom i mladom
- C vitamin: pomaže borbi protiv bolesti i infekcija, a umjesto suplemenata, radije jedite hranu bogatu C vitaminom (citruse, jagode, peršin, rajčice, brokulu, kupus, prirodne voćne sokove)
- zeleni i bijeli čaj: izrazito bogati antioksdansim, koji kožu čine ljepšom, ali i snižavaju kolesterol, poboljšavaju imunitet, smanjuju rizik od nekih oblika raka i degenerativnih bolesti, pomažu u mršavljenju; pokušajte kavu zamijeniti čajem u potpunosti ili barem jednom šalicom dnevno
- soja i proizvodi od soje: na portalu nismo pobornici isključivosti, pa mislimo da je u redu jesti meso, no u našem podneblju definitivno ga se jede previše; dio mesa na jelovniku zamijenite sojom – bogata je aminokiselinama, vitaminom E i antioksidansima, a ovi sastojci održavaju vlažnost, glatkoću i elastičnost kože
- esencijalne masne kiseline: teško ćemo naći nekoga tko još ne zna da su omega 3 i omega 6 tzv. dobre masnoće, koje pomažu staničnom funkcioniranju, a to znači i da pomažu praktički svemu što omogućuje normalno tjelesno funkcioniranje; čiste kožu, pomažu u sprečavanju bolesti, infekcija i oštećenja, pogoduju rastu kose i noktiju
- mlijeko: bogato kalcijem, vitaminima B2, B12 i D, a te tvari jačaju kosti, zube, kosu i nokte
- zeleno povrće, posebice lisnato: bogato je vitaminima A (vlaži kožu, oči, sluznice i membrane), C i E, te željezom i vlaknima
- jogurt: sve dobrobiti mlijeka sadržane su u jogurtu, koji sadrži i tzv. dobre bakterije i poboljšava imunitet; upotrijebljen kao maska pomaže hidrataciji i čišćenju kože izvana
- češnjak: poznat tisućljećima kao hrana i lijek, ali tek zahvaljujući nedavnim istraživanjima odgovoreno je na koje sve načine pomaže, pa danas znamo da snižava krvni tlak i kolesterol, te rizik od raka; bogatstvo antioksidansa održava nas mladima, pa neugodan miris ne bi smio biti prepreka za uzimanje češnjaka, najbolje u hrani a ne u kapsulama
- čokolada: oni koji se dobro osjećaju, dobro i izgledaju, a čokolada je mnogima izvor velikog zadovoljstva; istina, velike količine čokolade mogu naškoditi koži zbog masnoća, dok je kakao je izrazito koristan, pa treba jesti što tamniju čokoladu, sa što većim udjelom kakaa; čokolada vraća raspoloženje i osmijeh, jer podiže razine serotonina i endorfina, a dio tajne sigurno leži i u fantastičnom okusu 

  Komentari  
  Vezani članci  
Male tajne za očuvanje mladolikog izgleda
Gotovo da nema muškarca ili žene iznad 25, kojima nije barem malčice ugodno kad im kažu kako djeluju mlađe u odnosu na svoje stvarne godine. Gušt se povećava s godinama, pa i žene kojima izgled nije u prvom planu žele znati male tajne očuvanja zdravog, svježeg i mladenačkog izgleda. Ako bore nisu nešto što vas brine, jer na sebe vidite kao sretnu osobu, koja voli svoje godine i životno iskustvo, treba znati da bore nisu samo stvar estetike, nego i znak da koža gubi vlažnost i elastičnost... opširnije
Salata prije glavnog jela - manje kalorija
Jedna od mnogih prednosti povrća je i malo kalorija koje sadrži. Istraživanja su pokazala da konzumiranje salate prije glavnog jela može pomoći prilikom mršavljenja ili održavanja tjelesne težine.
Osobe koje pojedu tanjur blago začinjene salate prije jela, u organizam unesu i do 12 posto manje kalorija tijekom obroka. Uživanjem u salati prije jela također ćete utažiti glad, što znači da ćete tijekom glavnog obroka pojesti manju količinu hrane. Bogatstvo vlakana i vode koje sadrži povrće, odgovorni... opširnije
Utjecaj prehrane na spavanje
Reci mi što jedeš i ja ću ti reći kako spavaš – ovaj preduvjet "dijagnoze" ne zvuči nimalo besmisleno, jer prehrambene navike utječu na sve aspekte našega života, kako na fizičko, tako i na mentalno, pa je logično da prehrana itekako biva povezana sa snom. I ne samo na onaj način na koji svi znamo, a koji nam kaže da ćemo ako teško i kasno jedemo ujedno i teško spavati... San je, znamo već, prirodna čovjekova metoda opuštanja, način na koji se naše tijelo puni nakon cjelodnevnog pražnjenja, a... opširnije
Osam savjeta za gubitak masnoće
Malo tko želi izgledati kao body-builder, no jedna od stvari koju su oni savladali bolje od drugih je topljenje masti. Naravno, u njihovom svijetu primjenjuju se i opasne i zabranjene metode, no mi ćemo se ovoga puta ograničiti samo na nekoliko jednostavnih i prirodnih načina na koje možete ubrzati topljenje masti. Gotovo svi koji započnu program koji objedinjuje fitness i dijetu osim zdravstvenog elementa na umu imaju i poboljšanje izgleda, pa se nerijetko temeljni ciljevi body-buildera... opširnije
Ženski problemi – kako ublažiti PMS
Većina žena pati od predmenstrualnog sindroma (PMS-a) oko 4 do 10 dana svakog mjeseca. Kod nekih od njih on može toliko utjecati na raspoloženje da su u stanju razumjeti motive serijskih ubojica ili razloge zbog kojih bi majka problematičnog tinejdžera odustala od njega i prodala ga u "bijelo roblje". Ponašanje ljudi oko vas koje u danima kada ste "normalni" prolazi potpuno nezapaženo, odjednom postaje nešto za što biste odredili smrtnu kaznu. U ovo čak spadaju i najmanje sitnice – kada netko... opširnije
  Arhiva